Які особливості уваги молодших школярів із розумовою відсталістю?

Молодші школярі з легким ступенем розумової відсталості в умовах сучасного інформаційного суспільства мають низку специфічних характеристик уваги: мала стійкість, труднощі при розподілі, низький обсяг уваги, уповільнена переключення, низький рівень зосередженості, слабкість цілеспрямованого …

Для розумово відсталих дітей характерно своєрідне впізнавання об'єктів та явищ. Вони схильні ототожнювати певною мірою подібні предмети, наприклад, кішку та білку, коло та овал. Не впізнають зображення предметів в ускладнених умовах сприйняття, наприклад, перевернутими.

Зокрема увага молодших школярів характеризується мимовільним, нестійким, короткочасним характером. Першокласники і частково другокласники ще не вміють довго зосереджуватися на роботі, особливо якщо вона не цікава і одноманітна, їх увага легко відволікається.

Розумово відсталий дитина, оглядаючи околиці або вулицю, якою йде, менше помічає, менше бачить, ніж його одноліток, що нормально розвивається. Вузькість сприйняття заважає розумово відсталій дитині орієнтуватися у новій території у незвичній ситуації.