Аналіз ринку перед запуском товару. … Приклади складання питань споживачам:
- Як задовольняєте цю потребу?
- Які почуття приносить покупка?
- Яку суму психологічно заплатити продавцю?
- Чи задоволені якістю, отриманою за названу суму?
- Як використання товару завдає проблем?
Чек лист
- Розберіться у процесі, що збираєтеся дослідити;
- Протестуйте питання;
- Розрахуйте час на інтерв'ю;
- Не ставте запитання про майбутнє;
- Уникайте персональних питань;
- Ставте відкриті питання;
- Працюйте лише з особистим досвідом людини.
Що таке метод глибинного інтерв'ю? Це метод дослідження досвіду (наприклад, клієнтського досвіду). Глибинне інтерв'ю відрізняється від звичайного тим, що воно направлено на розкриття внутрішньої позиції людини, а не на відповіді на поставлені питання.