Які порушення у пізнавальній сфері характерні для дітей з ТНР?

Усіх дітей з порушеннями мови відрізняє відхилення у розвитку фонематичного слуху. Дитина не розрізняє фонем, особливо близьких за звучанням, не може їх диференціювати, не помічає власних помилок звуковимови.14 серп. 2023р.

У дітей із ТНР помітні відхилення в емоційно-вольовій сфері: їм властиві часта зміна інтересів, неспостережливість, низька мотивація, негативне сприйняття, невпевненість у власних можливостях, високий рівень дратівливості та агресії, уразливість, проблеми у спілкуванні та встановленні контактів з …

Особливості мовного розвитку дітей із ТНР:

  • Недосконалість артикуляційної моторики
  • Порушення просодичного боку мови
  • Порушення звуковимови
  • Недорозвинення фонематичних процесів
  • Недорозвинення лексико-граматичного ладу мови
  • Порушення формування зв'язного мовлення

У дітей з ГНР порушено як мимовільну, так і довільну пам'ять. Причиною труднощів довільного запам'ятовування є знижена пізнавальна активність. Наочний матеріал дітьми запам'ятовується краще за вербальне, а мимовільне запам'ятовування страждає менше, ніж довільне.