Усіх дітей з порушеннями мови відрізняє відхилення у розвитку фонематичного слуху. Дитина не розрізняє фонем, особливо близьких за звучанням, не може їх диференціювати, не помічає власних помилок звуковимови.14 серп. 2023р.
У дітей із ТНР помітні відхилення в емоційно-вольовій сфері: їм властиві часта зміна інтересів, неспостережливість, низька мотивація, негативне сприйняття, невпевненість у власних можливостях, високий рівень дратівливості та агресії, уразливість, проблеми у спілкуванні та встановленні контактів з …
Особливості мовного розвитку дітей із ТНР:
- Недосконалість артикуляційної моторики
- Порушення просодичного боку мови
- Порушення звуковимови
- Недорозвинення фонематичних процесів
- Недорозвинення лексико-граматичного ладу мови
- Порушення формування зв'язного мовлення
У дітей з ГНР порушено як мимовільну, так і довільну пам'ять. Причиною труднощів довільного запам'ятовування є знижена пізнавальна активність. Наочний матеріал дітьми запам'ятовується краще за вербальне, а мимовільне запам'ятовування страждає менше, ніж довільне.