Які проблеми у навчанні існують?

Існує два типи класифікації труднощів навчання. Перший — із шкільних предметів. Це можуть бути проблеми оволодіння читанням (дислексія), листом (дисграфія) та рахунком (дискалькулія). Другий тип класифікації, нейропсихологічний, пов'язані з аналізом механізмів проблем.

Труднощі у навчанні– Порушення нормального темпу психічного розвитку, коли окремі психічні функції (пам'ять, увага, мислення, емоційно-вольова сфера) відстають у своєму розвитку від прийнятих психологічних норм для даного віку.

Діти з труднощами у навчаннідіти, що відчувають з різних біологічних і соціальних причин стійкі труднощі у засвоєнні освітніх програм за відсутності виражених порушень інтелекту, відхилень у розвитку слуху, зору, промови, рухової сферы.