Яку функцію виконує фаза критичного мислення виклику?

На стадії виклику учні навчаються систематизувати наявні знання, а також ставити цілі для «підкорення нових вершин». Дані вміння повністю відповідає головній меті технології розвитку критичного мислення – розвитку інтелектуальних здібностей учня, що дозволяють йому вчитися самостійно [2, c. 12].11 лист. 2023р.

На стадії осмислення (або реалізації змісту) учень вступає в контакт з новою інформацією. Відбувається її систематизація. Учень отримує можливість задуматися про природу об'єкта, що вивчається, вчиться формулювати питання в міру співвіднесення старої та нової інформації.

Таким чином, стадія виклику в рамках уроків ТРКМПП виконує відразу кілька функцій: мотиваційну (пробуджує інтерес до теми, спонукає до роботи з новою інформацією), інформаційну (примушує згадати те, що вже відомо за заявленою темою), комунікаційну (передбачає безконфліктний обмін думками та …

2) Технологія критичного мислення Критичне мислення – той тип мислення, що допомагає критично ставитися до будь-яких тверджень, не приймати нічого на віру без доказів, але бути при цьому відкритим новим ідеям, методам.