Чим допомагає зворотний зв'язок?

Сказаний у потрібний момент позитивний зворотний зв'язок допомагає рости та розвиватися. Регулярні відгуки підвищують рівень довіри до компанії та керівництва, зміцнюють корпоративні зв'язки, гуртують колектив, підвищують його продуктивність.8 сент. 2023р.

Зворотній зв'язок — у найширшому розумінні реакція у відповідь людини або групи людей на отриману інформацію або чинну дію. Зворотній зв'язок як інструмент для зміни поведінки (його поліпшення) інших людей, що широко використовується в соціальній взаємодії (наприклад, при оцінці персоналу) та в навчанні.

Зворотній зв'язок дозволяє співробітникам вносити необхідні коригування у виконання роботи, і навіть виступає потужним чинником мотивації, сприяючи прояву задоволеності результатами праці.

Які можуть бути цілі зворотнього зв'язку: підтримка дій співробітника, направлення на досягнення, наприклад, вищих результатів; усвідомлення своїх сильних та слабких навичок, спонукання до підвищення кваліфікації; допомога в усвідомленні допущених помилок та планування кроків щодо їх виправлення.