2. Людична модальність: жанр челенджа носить рекреативний характер [10], на відміну від соціально значущого флешмобу та освітнього марафону. Челлендж презентується та сприймається користувачами як гра, тому вік користувачів не обмежений.
— «випробування», «виклик») — жанр інтернет-роликів, у яких блогер виконує завдання на відеокамеру та розміщує його в мережі, а потім пропонує повторити це завдання своєму знайомому чи необмеженому колу користувачів.
Синоніми до слова «флешмоб»
- флешмоб, піар-акція, телетрансляція, телеміст, розвага, перфоманс, рекрутинг, презентація, гала-концерт, медіа, меседж, телеефір, креатив, мейнстрім, бета-версія
- пікетування, копірайтинг, лохотрон
flash mob, дослівно – миттєвий натовп [flash – мить, миттєвість, mob – натовп]) – заздалегідь спланована масова акція, в якій група людей з'являється в позначеному місці, виконує заздалегідь обумовлені дії (сценарій) несподівано для непосвячених і потім розходиться.