В цьому випадку для опитування задається лише тема, в рамках якої відбувається розмова. Інтерв'юер направляє опитування у потрібне русло лише за допомогою проміжних питань. Респондент має оптимальну можливість висловити свою позицію у найбільш зручній для себе формі.
Контакт психолога з респондентом при анкетуванні, на відміну інтерв'ювання, зведений до мінімуму. Анкетування дозволяє найбільш жорстко дотримуватися наміченого плану дослідження, оскільки процедура «питання-відповідь» суворо регламентована.
Індивідуальне інтерв'ю — інтерв'ю, в якому бере участь лише кореспондент (психолог) та респондент (випробуваний). Групове інтерв'ю — інтерв'ю, в якому бере участь понад дві особи. Масове інтерв'ю — інтерв'ю, у якому беруть участь від сотні до тисяч респондентів Здебільшого використовують у соціології.
Види опитувань
- Анкетування
- Метод сходів
- Вільний
- Усний
- Письмовий
- Стандартизований