Таким чином, супровід відрізняється від підтримки своєю безперервністю, комплексним характером та опосередкованістю (у деяких випадках навіть – навмисною відстороненістю) наданої допомоги.
Чим адміністрування сайту відрізняється від супроводу? Послуга адміністрування – окремий випадок супроводу. Що стосується супроводу – це повний набір послуг. Адміністрація сфокусована на технічних аспектах підтримки сайту.
Супровід включає в себе комплекс наступних заходів:
- технічна підтримка (відновлення працездатності системи у фіксованій конфігурації)
- зміна конфігурації ІТ-комплексу (інсталяція нового ПЗ та обладнання, його конфігурування та налаштування)
- проведення технічних консультацій для персоналу
Третя лінія підтримки – це оперативне рішення експертних завдань, пов'язаних із супроводом серверного та мережевого обладнання, систем зберігання даних, робочих станцій, програмного забезпечення – віддалено та з виїздами по Москві.