Чим відрізняється підтримка від супроводу?

Таким чином, супровід відрізняється від підтримки своєю безперервністю, комплексним характером та опосередкованістю (у деяких випадках навіть – навмисною відстороненістю) наданої допомоги.

Чим адміністрування сайту відрізняється від супроводу? Послуга адміністрування – окремий випадок супроводу. Що стосується супроводу – це повний набір послуг. Адміністрація сфокусована на технічних аспектах підтримки сайту.

Супровід включає в себе комплекс наступних заходів:

  • технічна підтримка (відновлення працездатності системи у фіксованій конфігурації)
  • зміна конфігурації ІТ-комплексу (інсталяція нового ПЗ та обладнання, його конфігурування та налаштування)
  • проведення технічних консультацій для персоналу

Третя лінія підтримки – це оперативне рішення експертних завдань, пов'язаних із супроводом серверного та мережевого обладнання, систем зберігання даних, робочих станцій, програмного забезпечення – віддалено та з виїздами по Москві.