Чим займається відділ роботи з клієнтами?

Виявляє потенційних клієнтів, здійснює аналіз потреб клієнтів, їх рівень та спрямованість. Проводить переговори з клієнтами, Ознайомлює покупців з продукцією та її споживчими властивостями, цінами, знижками, умовами продажу, порядку проведення розрахунків, видачі та навантаження товару.

Спеціаліст з роботи з клієнтами (у деяких компаніях – акаунт-менеджер, CRM-менеджер або клієнт-менеджер) – це співробітник, який займається залученням клієнтів, роботою з ними, плануванням відносин тощо. д.

Обслуговування клієнтів включає такі завдання, як пропозиція продукції, усунення проблем, обробка скарг та відповіді на загальні питання. Кожна взаємодія з клієнтом – це можливість розвитку вашого бізнесу.

Правильне будівництво зв'язків — обов'язок менеджера по роботі з клієнтами. Його завдання – виступати обличчям бізнесу, презентувати продукт. Для успішної роботи в цій сфері людина повинна мати певні професійні та особистісні якості.