Чому важливо супроводжувати дитину в освітньому процесі?

Зокрема, психолог, супроводжуючи разом із педагогом дитини в процесі шкільного навчання, може, з одного боку, допомогти йому максимально використати надані можливості для освіти чи розвитку, а з іншого боку, пристосувати індивідуальні особливості до заданих ззовні умов шкільної освіти.

Ціль психолого-педагогічного супроводу: забезпечення умов розвитку особистості студентів з-поміж осіб з ОВЗ та інвалідністю, якості їх професійної підготовки та подальшої конкурентоспроможності на ринку праці; створення педагогічних, психологічних та соціальних умов для розвитку учнів з …

Основною метою психологічного супроводу є забезпечення психологічної та методичної підтримки учасникам освітнього процесу.

Психологічне супроводження – це напрям, основною метою якого є підтримання сприятливих умов освітнього процесу, через збереження психологічного благополуччя учнів та підвищення їх адаптивних можливостей.