Проектуванням програм психолого-педагогічного супроводу основних загальноосвітніх програм займається робоча група, що включає наступних фахівців: педагог, психолог, медик, соціальний педагог, дефектолог [5].
Суб'єктами психолого–педагогічного супроводу індивідуальної освітньої діяльності учня є: медичні працівники та інші фахівці; класний керівник; вчитель-предметник, педагог-психолог; учитель-логопед, учитель-дефектолог, соціальний педагог; батьки учня.
Випускники напряму можуть працювати вихователями, вчителями молодших класів, дитячими психологами. До їхніх обов'язків входить контроль за правильним психологічним розвитком дітей та підлітків, відповідністю підопічних віковим нормам, створення сприятливої обстановки в колективі.
До складу групи психолого-педагогічного супроводу входять: директор, заступник директора, вчитель класу, вихователь, вчитель-дефектолог, педагог-психолог, педагог соціальний, медичний працівник.