Хто має давати характеристику?

Як правило, вважають, що обов'язок складати характеристику на працівника покладено на відділ кадрів чи кадровика (Якщо він єдиний співробітник кадрового відділу). Однак безпосередній керівник, безумовно, краще знає свого працівника та зможе дати більш розгорнуту та достовірну характеристику.10 серп. 2023р.

Характеристика пишеться на фірмовому бланку організації формат листа А-4. Писати її може безпосередньо начальник, співробітник по роботі з персоналом, співробітник відділу кадрів чи адміністратор підприємства.

Характеристику складає спеціаліст відділу кадрів. Але при розробці документа йому буде потрібна допомога спеціаліста з охорони праці. Адже в характеристиці описують умови праці та вплив на працівника шкідливих та небезпечних виробничих факторів.

Складання характеристики з місця роботи – завдання відділу кадрів. Але найчастіше характеристика з місця роботи складається самим працівником, а потім підписується керівником організації або уповноваженою особою та засвідчується печаткою організації.