Хто має писати психолого-педагогічну характеристику?

За цей розділ відповідальним є класний керівник, проте для найбільш об'єктивної та повної характеристики бажано участь інших фахівців, які працюють безпосередньо з учням: вихователя, вчителів-предметників, логопеда, педагога-психолога, соціального педагога.2 черв. 2023р.

Упорядкуванням позитивної характеристики учня початкової школи (1 – 4 класу) займається педагог, який веде заняття з усіх предметів. Для учня середньої чи старшої школи – класний керівник, завуч чи директор освітньої установи.

Педагогічна характеристика має містити такі розділи: 1) загальні відомості про учня; 2) стан шкільних знань та навичок; 3) загальний розвиток дитини, особливості мови та мислення; 4) особливості навчальної діяльності; 5) особливості поведінки; 6) характеристика особи; 7) висновок.

Типова психологопедагогічна характеристика на учня школи, як правило, характеризує школяра за такими основними напрямками: * загальна інформація (відомості) про учня; * інформація про сімейне виховання (умови); * особливості участі учня в різних видах діяльності: навчальної, трудової, …