Адміністрація організує психолого-педагогічне супроводження осіб (дітей) з особливими освітніми потребами, забезпечує безпечне та психологічне комфортне середовище на основі толерантної культури поведінки всіх учасників освітнього процесу, дотримується конфіденційності персональної інформації про …12 січ. 2023р.
Психолого–педагогічний супровід дитини з обмеженими можливостями у розвитку організується на підставі висновків та рекомендацій психолого-медико-педагогічної консультації (далі – ПМПК) і може здійснюватися як усередині організації освіти штатними фахівцями (спеціальним педагогом, психологом, …
Суб'єктами психолого–педагогічного супроводу індивідуальної освітньої діяльності учня є: медичні працівники та інші фахівці; класний керівник; вчитель-предметник, педагог-психолог; учитель-логопед, учитель-дефектолог, соціальний педагог; батьки учня.
Психолого-педагогічне супроводження дітей з ОВЗ здійснюють психолог, класний керівник, вчитель-предметник.. У межах посадових обов'язків кожен із учасників освітнього процесу складає план роботи з супроводу учнів.