Навіщо потрібен аналіз соціальних мереж?

Аналітика соціальних мереж вимірює ефективність контенту, щоб зрозуміти, як працювати з аудиторією. У свою чергу, соціальне слухання дає можливість дізнатися, що пишуть про бренд у соцмережах.19 січ. 2023р.

Завдання аналізу соціальних мереж

  • Завдання збирання даних. Анкетні дані. Адреса. інтересів.
  • Завдання аналізу достовірності даних.
  • Завдання індексації даних
  • Завдання класифікація даних.
  • Завдання передбачення поведінки користувачів.

Моніторинг дозволяє дізнатися частоту публікацій інших компаній у соцмережах, відстежити їх комунікацію з клієнтами та маркетингові кампанії. Аналіз конкурентів допомагає у постановці цілей та пошуку способів підвищення конкурентоспроможності. Виявлення лояльних та негативних відгуків цільової аудиторії.

Навіщо потрібний аналіз акаунтів конкурентів у соцмережах? За допомогою аналізу конкурентів у соцмережах можна: Виявити чужі помилки та не допустити власних промахів. Наприклад, ви можете побачити, що конкурент несвоєчасно відповідає під коментарями у товарах ВКонтакті.