Навіщо вказувати професійні навички в резюме Професійні навички демонструють потенційному роботодавцю, на що ви здатні — ваші сильні сторони, у чому ви вже досягли успіху і що робите краще за інших.26 лип. 2023р.
Ключові навички – це важливий розділ резюме, де ви можете вказати свої професійні навички та експертизу, які підкріплюють ваші претензії на певні вакансії, а також відрізняють вас від інших кандидатів на позиції.
Загальні професійні навички
- знання однієї чи кількох іноземних мов, підтверджене тестами та іспитами;
- володіння мовами програмування;
- вміння планувати бюджет;
- навик ведення ділового листування;
- створення клієнтської бази, використання та збереження;
- вміння знаходити необхідну інформацію;
Список навичок та умінь
Робочі навички | |
---|---|
Здатність працювати у рамках бюджету | Вміння структурувати |
Навички переконання | Навички рольової роботи |
Навички інтерв'ювання | Навички координації роботи колективу |
Навички мотивування співробітників | Уважність до культурних особливостей |