Що буде якщо не сплатити замовлення на Профі?

Якщо оплата не надійде, компанія може звернутися до суду, що призведе до додаткових витрат з вашого боку. Порада: щоб оплачувати замовлення вчасно, достатньо просто поповнити баланс, комісія спишеться автоматично.

Компанія поверне винагороду за непідтверджене замовлення: якщо клієнт не переглянув ваш відгук. Відразу, якщо клієнт вибрав іншого спеціаліста або скасував замовлення, і протягом 5 днів, якщо клієнт нікого не вибрав та не скасував замовлення.

Ви можете поділитись своєю сторінкою на Profi.ru у соцмережах чи на інших сайтах. Якщо клієнт перейде за цим посиланням і залишить вам своє замовлення, то вам не доведеться платити комісію сервісу.

Перейдіть до розділу «Анкета» → «Налаштування». У блоці «Установки безпеки» виберіть пункт «Зробити перерву». Вкажіть, до якого числа не бажаєте брати нові замовлення. Щоб клієнти перестали бачити вашу анкету, у блоці «Загальні налаштування» посуньте ліворуч перемикач «Анкета помітна на сайті».