Що говорити про зворотний зв'язок?

Будьте конкретні Поділіться з людиною, які саме дії призвели до успіху проекту чи провалу. Якщо ви цього не поясните, то йому буде важко виправити помилки або повторити відмінний результат. Так що під час зворотного зв'язку – критикуєте ви чи хвалите – будьте конкретними і не шкодуйте часу на роз'яснення. 2023р.

7 порад, як правильно давати зворотний зв'язок співробітникам

  1. Не затримуйте Зворотній зв'язок. …
  2. Враховуйте ситуацію. …
  3. Уникайте агресивної зворотної зв'язку з інших відділів. …
  4. Говоріть про дії, а не про якості. …
  5. Промовляйте реакцію на Зворотній зв'язок. …
  6. Уникайте припущень. …
  7. Не забувайте хвалити.

У випадку з зворотним зв'язком, що коригує: запитайте співробітника, що він готовий зробити, щоб виправити ситуацію і надалі не допускати такої поведінки. Якщо даєте підтримуючий зворотний зв'язок, висловіть свої побажання на майбутнє та подякуйте за роботу.

Як приймати Зворотній зв'язок без емоцій

  1. Будьте відкриті до отримання зворотної зв'язку. …
  2. Не відповідайте з наскоку – приділіть кілька секунд обмірковування зауважень: оцініть їх раціонально, логічно, без зайвих емоцій.
  3. Намагайтеся зрозуміти, що вам хочуть донести — якщо не впевнені, ставте запитання.