Що є суттю зворотного зв'язку?

Зворотній зв'язок — у найширшому розумінні реакція у відповідь людини або групи людей на отриману інформацію або чинну дію. Зворотній зв'язок як інструмент для зміни поведінки (його поліпшення) інших людей, що широко використовується в соціальній взаємодії (наприклад, при оцінці персоналу) та в навчанні.

Якщо у діловому спілкуванні предметом зворотний зв'язок є зовнішній вигляд реципієнта, вона частіше, ніж у міжособистісному спілкуванні, виявляється неефективною. У міжособистісному спілкуванні частіше виявляється неефективним зворотний зв'язок, предметом якого є робота чи взаємини.

Зворотній зв'язок, або Фідбек (від англ. feedback), – це спосіб комунікації, коли люди діляться своїм поглядом з іншими, щоб щось змінити. З допомогою зворотний зв'язок співрозмовник може закликати до дії, ділитися досвідом чи доносити інформацію, критично важливу вирішення робочих завдань.

Головне, що потрібно знати про зворотний зв'язок Вона може бути особистою та публічною, негативною та негативною. Найкорисніше розвиває: коли ви кажете, в чому співробітник зробив помилку (або навпаки — досяг успіху), і пояснюєте, що робити з цим далі.