Що характерно для предметної діяльності дітей 2-3 років?

У цьому віці в дітей віком формуються нові види діяльності: гра, малювання, конструювання. Гра має процесуальний характер, головне в ній — дії. Вони відбуваються з ігровими предметами, наближеними до реальності. У третього року життя виникають події з предметами-заместителями.

Дитина у 2 роки вже вміє штовхати м'яч, залазити і спускатися з меблів, ходити, тримаючи іграшки в руках. Малюк все краще і краще здатний координувати рухи ручок та ніжок. У два роки дітям дуже подобається грати із дрібними предметами. Такі ігри сприяють розвитку дрібної моторики.

Ігри та навчання. Ігри особливо важливі у ранньому віці, тому що для маленьких дітей це основний спосіб навчання. Дітям 2–3 років подобається грати з іншими людьми в перевдягання та рольові ігри, влаштовувати «чаювання», малювати пальцями чи пензликом, влаштовувати жартівливу боротьбу.

Провідною діяльністю у ранньому дитинстві є предметно-маніпулятивна чи гарматно-предметна діяльність. Особливо значущими для психічного розвитку вважаються гарматні та співвідносні події.