В основі системи психолого-педагогічного супроводу лежить: по-перше, вікові особливості дітей на різних періодах розвитку; по-друге, психолого-педагогічні напрями діяльності.
В основі системи психолого-педагогічного супроводу лежать вікові особливості дітей на різних періодах розвитку та психолого-педагогічні напрямки діяльності.
Діяльність по психолого–педагогічному супроводі освітнього процесу регламентується міжнародними актами в галузі захисту прав дітей та молоді, Законом Російської Федерації «Про освіту», федеральними законами, указами та розпорядженнями Президента Російської Федерації, постановами та …
Організація комплексної діагностики рівня актуального розвитку учнів. Відстеження динаміки розвитку учнів фахівцями. Розробка та реалізація комплексних програм супроводу. Розробка та реалізація програм профілактичної роботи.