Усі автори сходяться на тому, що психолого–педагогічний супровід – Це певна система діяльності педагогів, спрямована на створення соціально-психологічних умов для успішного навчання та психологічного розвитку дитини в освітній ситуації.
Організація комплексної діагностики рівня актуального розвитку учнів. Відстеження динаміки розвитку учнів фахівцями. Розробка та реалізація комплексних програм супроводу. Розробка та реалізація програм профілактичної роботи.
Діяльність по психолого–педагогічному супроводі освітнього процесу регламентується міжнародними актами в галузі захисту прав дітей та молоді, Законом Російської Федерації «Про освіту», федеральними законами, указами та розпорядженнями Президента Російської Федерації, постановами та …
Завдання психолога–педагогічного супроводу: динамічне відстеження розвитку школярів у процесі навчання (моніторинг психологічного статусу учня); розвиток психолого–педагогічної компетентності (психологічної культури) учнів, батьків, освітян; психологічна підтримка освітян.