–вміння проводити пряму лінію, похилі, довгі, короткі, що перетинаються; -малювати предмет округлої форми; –вміння ритмічно наносити штрихування та мазки; -Зображати найпростіші предмети та явища дійсності.21 черв. 2023р.
- Формування елементарних математичних уявлень.
- Може утворити групу із однорідних предметів.
- Розрізняє один і багато предметів.
- Розрізняє великі та маленькі предмети, називає їх розмір.
- Впізнає кулю та куб.
- Розрізняє та називає предмети найближчого оточення.
- Називає імена членів своєї сім'ї та вихователів.
До кінця четвертого року життя діти можуть: • Знати, називати, використовувати деталі будівельного матеріалу. Вміти розташовувати цеглини, пластини вертикально. Змінювати будівлі, надбудовуючи чи замінюючи одні деталі на інші. Розрізняти частини будівлі за величиною (велика – маленька, довга-коротка і т.д.
Для дітей цього віку характерна несвідомість мотивів, імпульсивність та залежність почуттів та бажань від ситуації. Діти легко заражаються емоційним станом однолітків. Однак у період починає складатися і довільність поведінки. Вона обумовлена розвитком гарматних процесів і промови.