Що має знати шкільний логопед?

Основними напрямами роботи логопеда в школі є не так корекція усного мовлення, але, головним чином, корекція порушень читання та письма, а також їх попередження. Порушення читання (дислексія) та листи (дисграфія) є найпоширенішими формами мовної патології у молодших школярів.

Організуйте робочий процес з урахуванням режиму роботи установи

  • корекція звуковимови;
  • розвиток дрібної моторики;
  • розвиток фонематичних процесів;
  • робота над засвоєнням лексико-граматичних категорій рідної мови;
  • розвиток зв'язного мовлення;
  • розвиток уваги та пам'яті;
  • корекція порушень листа.

Вміння розпізнавати мовні порушення, використовувати прийоми та методи їх усунення та корекції, застосовувати спеціальні методи навчання дітей з мовними розладами рідної мови, проводити профілактичну роботу щодо запобігання неуспішності.