Основними напрямами роботи логопеда в школі є не так корекція усного мовлення, але, головним чином, корекція порушень читання та письма, а також їх попередження. Порушення читання (дислексія) та листи (дисграфія) є найпоширенішими формами мовної патології у молодших школярів.
Організуйте робочий процес з урахуванням режиму роботи установи
- корекція звуковимови;
- розвиток дрібної моторики;
- розвиток фонематичних процесів;
- робота над засвоєнням лексико-граматичних категорій рідної мови;
- розвиток зв'язного мовлення;
- розвиток уваги та пам'яті;
- корекція порушень листа.
Вміння розпізнавати мовні порушення, використовувати прийоми та методи їх усунення та корекції, застосовувати спеціальні методи навчання дітей з мовними розладами рідної мови, проводити профілактичну роботу щодо запобігання неуспішності.