Що не можна робити при відпрацюванні заперечень?

Основна помилка під час роботи з запереченнями – швидкі та різкі відповіді. Необхідно пам'ятати, що діалог із покупцем має підтримуватися постійно. Якщо продавець мовчатиме, він не викличе довіри. Боротьба з запереченнями у продажу займає ключове место.6 авг. 2023р.

Етапи роботи з запереченнями

  1. Вислухати клієнта. Що б він не казав, яким би стомливим не був, завдання продавця – почути між рядками його справжні потреби. …
  2. Вислухали – осмисліть та зрозумійте. …
  3. Зрозуміли – поговоріть з ним. …
  4. Наведіть контраргумент. …
  5. Переконайтеся, що проблему вирішено.

Етапи роботи з запереченнями Менеджер повинен уважно вислухати клієнта, а потім показати, що розуміє суть сумнівів. Відпрацьовувати заперечення означає показати клієнту, що ви для нього союзник, а не опонент. Відповідаючи, можна використовувати слова та конструкції: «Справді», «Добре вас розумію», «Так, ви маєте рацію».

Робота з запереченнями – один із етапів будь-якої схеми продажів. … Відпрацювання заперечення заздалегідь

  1. Вибирайте зручний час для дзвінка до клієнта. …
  2. Включайте у вітання фразу, яка викликає інтерес. …
  3. Відразу проговоріть, що не займете багато часу. …
  4. Проробляйте причини заперечень. …
  5. Спробуйте техніку на випередження.