Основна помилка під час роботи з запереченнями – швидкі та різкі відповіді. Необхідно пам'ятати, що діалог із покупцем має підтримуватися постійно. Якщо продавець мовчатиме, він не викличе довіри. Боротьба з запереченнями у продажу займає ключове место.6 авг. 2023р.
Етапи роботи з запереченнями
- Вислухати клієнта. Що б він не казав, яким би стомливим не був, завдання продавця – почути між рядками його справжні потреби. …
- Вислухали – осмисліть та зрозумійте. …
- Зрозуміли – поговоріть з ним. …
- Наведіть контраргумент. …
- Переконайтеся, що проблему вирішено.
Етапи роботи з запереченнями Менеджер повинен уважно вислухати клієнта, а потім показати, що розуміє суть сумнівів. Відпрацьовувати заперечення означає показати клієнту, що ви для нього союзник, а не опонент. Відповідаючи, можна використовувати слова та конструкції: «Справді», «Добре вас розумію», «Так, ви маєте рацію».
Робота з запереченнями – один із етапів будь-якої схеми продажів. … Відпрацювання заперечення заздалегідь
- Вибирайте зручний час для дзвінка до клієнта. …
- Включайте у вітання фразу, яка викликає інтерес. …
- Відразу проговоріть, що не займете багато часу. …
- Проробляйте причини заперечень. …
- Спробуйте техніку на випередження.