Що не вміють діти із ЗПР?

Для дітей із затримкою психічного розвитку характерні: недостатній ступінь розвитку пам'яті, моторики, мислення, мови, уваги, а також самоконтролю. Крім того, відзначається примітивність та нестійкість емоцій, погана успішність у школе.22 мар. 2023р.

При ЗПР відбувається запізнення психічного розвитку, у якому страждають вищі психічні функції дитини, такі як увага, пам'ять, мислення та емоційно-вольова сфера. Це негативно відбивається на процесі шкільного навчання та адаптації у колективі.

Найбільш яскрава ознака ЗПР – незрілість емоційно-вольової сфери; тобто, такій дитині дуже складно зробити над собою вольове зусилля, змусити себе щось виконати. У таких дітей також спостерігаються порушення уваги: ​​нестійкість, знижена концентрація, підвищена відволікання.

Про вимовну сторону мови дитини можна судити лише тоді, коли в нього накопичиться значний запас слів. Час та порядок появи звуків у різних дітей неоднакові. На третьому році життя дитина має право на неправильну звуковимову.