Що робити, якщо лікар не відкрив лікарняний?

ФСС Росії повідомляє: якщо раптом передзаповнені відомості не надійшли, роботодавцю необхідно протягом трьох робочих днів з дня закриття ЕЛН в ініціативному порядку сформувати та направити до регіональне відділення ФСС Росії відомості, необхідних призначення та виплати допомоги.

Через портал Держпослуг громадяни у будь-який час можуть уточнити дані про своїх електронних лікарняних та за необхідності повідомити їх роботодавця. Інформація надходить безпосередньо з Фонду соціального страхування.

Щоб з'ясувати причину, чому не створено листок непрацездатності, застрахованій особі необхідно зателефонувати до Контакт-центру ПФУ за багатоканальним телефонним номером 0-800-503-753 та надати інформацію про дату звернення до лікаря, номер(и) медичного(их) висновку(ів) про тимчасову втрату працездатності .