Що робити, якщо немає лікаря?

У разі відсутності лікаря необхідної спеціальності, дільничний терапевт або лікар направляє пацієнта в іншу медичну організацію, в штаті якої такий фахівець є. Для цього пацієнту видається направлення. За призначенням лікаря всі консультації та лікування повинні здійснюватися безкоштовно.8 сент. 2023р.

Якщо немає талона потрібного вам лікаря, пишіть заяву у двох примірниках на ім'я завідувачки: "прошу організувати мені прийом у лікаря окуліста, невролога тощо в терміни встановлені законом (14 календарних днів)".

Якщо лікар не дає направлення на необхідну вам лікувальну процедуру, ви можете написати скаргу головному лікареві. За відсутності результату можна подати заяву до Росздравнагляду, який при виявленні порушень ініціює перевірку медорганізації

Якщо рівень некоректності лікаря зашкалив, можна звернутися зі скаргою до головного лікаря лікарні. На письмову скаргу ви повинні відповісти протягом 30 днів. У скарзі необхідно безпосередньо сформулювати свої побажання. Наприклад, щоб лікар вибачився або щоб йому зробили догану.