Що стосується соціальної реклами?

Ми виділяємо 4 підвиди соціальної реклами: некомерційна, громадська, державна, власне соціальна. Необхідно чітко розділяти два види соціальної реклами: реклама цінностей та інформаційна реклама, що просуває соціальні програми, послуги, організації. Реклама цінностей існує у всьому світі.

Соціальна реклама – це некомерційна реклама, яка привертає увагу до проблем суспільства та допомагає змінити поведінкові норми, сформувати у людей певні моральні цінності, принципи, погляди та переконання.

Предметом соціальної реклами зазвичай є ідея, що має певну соціальну цінність. Мета такого типу реклами – прагнення змінити ставлення громадськості до будь-якої проблеми, а в довгостроковій перспективі – створити нові соціальні цінності.

Цей вид реклами представляє громадські чи державні інтереси і, зазвичай, орієнтований не так на вузьку цільову групу споживачів, але в аудиторії, об'єднані переважно за своїм соціальним статусом, або все суспільство чи його значну часть.