Що таке Діагностика виховного процесу?

діагностика як процес отримання інформації про стан спостережуваного або досліджуваного педагогічного об'єкта за допомогою сукупності методів (Б. Т. Лихачов), визначення результатів освітньої діяльності учнів та педагога з метою виявлення, аналізу, оцінювання та коригування навчання (А.А.

Педагогічна діагностика – це сукупність прийомів контролю та оцінки, спрямованих на вирішення завдань оптимізації навчального процесу, диференційованого підходу до учнів, а також удосконалення освітніх програм та методів педагогічного впливу.

Сенс діагностики вихованості полягає не в тому, щоб просто фіксувати ті зміни, які відбуваються у формуванні того чи іншого учня, а в тому, щоб на їх основі намічати (прогнозувати) перспективи виховної роботи та здійснювати її з урахуванням виявленого рівня.

Діагностика (від грецьк diagnostikos – здатний розпізнавати) – процес, система та результат спеціального дослідження стану к-н об'єкта (педагогічна система, особистість, процес навчання, освітній процес тощо).