Психолого–педагогічний супровід – це цілісна система, у процесі діяльності якої створюються соціально-психологічні та педагогічні умови для успішного розвитку та навчання кожного, хто навчається в процесі навчання.
Психолого–педагогічна підтримка учасників олімпіадного руху; Забезпечення усвідомленого та відповідального вибору подальшої професійної сфери діяльності; Формування комунікативних навичок у різновіковому середовищі та середовищі однолітків; Підтримка дитячих об'єднань та учнівського самоврядування.
Психолог зобов'язується: – надавати інформацію про хід та результати психологічного супроводу дитину під час письмового звернення батьків (законних представників); – не розголошувати особисту інформацію, одержану в процесі індивідуальної бесіди з дитиною та її батьками (законними представниками).
Результати досліджень психологічного супроводу використовуються для коригування педагогічної діяльності з метою створення умов, що забезпечують особистісну та соціальну значущість самореалізації дитини.