Що таке запам'ятовування у педагогіці?

процес пам'яті, внаслідок якого відбувається закріплення минулого досвіду. Джерело: Словник психолого-педагогічних понять. Довідковий посібник для студентів усіх спеціальностей очної та заочної форм навчання.

Способи запам'ятовування інформації залежить від різних каналів сприйняття, залежно від цього можна назвати різні типи пам'яті.

  • Зорова. Це вміння запам'ятовувати будь-коли побачене – речі, дії, події. …
  • Слухова. …
  • Двигун. …
  • Смакова. …
  • Нюхальна. …
  • Відчутна. …
  • Емоційна.

Отже, ось деякі правила розвитку пам'яті:

  • Пробудіть інтерес. Що щось запам'ятати якнайкраще, зацікавтеся цим. …
  • Робіть асоціації. …
  • Запам'ятовуйте частинами. …
  • Повторюйте те, що запам'яталося. …
  • Спробуйте зрозуміти. …
  • Поставте мету «запам'ятати». …
  • Застосуйте знання цієї інформації.

Запам'ятовування інформації відбувається через зв'язки чи малюнки. Якщо нам вдасться пов'язати нову інформацію з чимось, що ми вже знаємо, вона легше запам'ятається. Найкраще використовувати різні органи чуття – зір і слух, оскільки при застосуванні різних видів пам'яті (зорова, слухова пам'ять) інформація запам'ятовується краще.