Що таке затримка у грі?

Затримка гри (англ. Delay of game) – дії спортивної команди або спортсмена, спрямовані на затягування змагання з метою збереження своєї переваги та доведення її до переможного кінця.

Пінг – це затримка сигналу в мілісекундах від сигналу з комп'ютера до сервера гри та назад. Якщо ви знаходитесь в тому самому місті, що і сервер, то прийнятним вважається пінг до 20 мілісекунд. А якщо ви запускаєте гру далеко від сервера – до 100 мілісекунд.

Кількість проміжних точок між користувачем та сервером – проміжним точкам або серверам потрібен час для обробки, що збільшує затримку. Чим більше проміжних точок між користувачем та сервером, тим вища затримка. Завантаження мережі – затримка збільшується, якщо мережа перевантажена трафіком.

А в ІТ-сфері під пінгом розуміється сигнал, відправлений через всю мережу з одного ПК на інший, так само як і сигнал у відповідь з другого комп'ютера. А витрачений на це коло час називається затримкою.