Що таке зворотний зв'язок простими словами?

Зворотній зв'язок — у найширшому розумінні реакція у відповідь людини або групи людей на отриману інформацію або чинну дію. Зворотній зв'язок як інструмент для зміни поведінки (його поліпшення) інших людей, що широко використовується в соціальній взаємодії (наприклад, при оцінці персоналу) та в навчанні.

Зворотній зв'язок (або фідбек, від англ. feedback) – це інформація про дії або досягнення людини на роботі. Це не просто похвала чи критика, а аргументована оцінка, яка допомагає підвищити ефективність роботи працівника.

Принцип зворотного зв'язку – у стриманості та гіпотетичному характері. Керівник у розмові зі співробітником передбачає, але не затверджує. Зворотній зв'язок передбачає наявність діалогу. Це завжди спроба виявити справжній стан справ.

Три види зворотного зв'язку: підтримуюча, коригуюча та розвиваюча Види зворотний зв'язок різняться залежно від цілей і форм надання. В одних випадках ціль полягає в мотивації співробітників, в інших — у покращенні його навичок та коригуванні недоліків для досягнення необхідного результату.