Що в першу чергу має зробити Машиніст при отриманні повідомлення?

Відповідь. При отриманні повідомлення «Увага, увага! Слухайте все! машиністи всіх поїздів (локомотивів), що перебувають у зоні дії радіозв'язку, а також ДСП та ДНЦ зобов'язані припинити переговори з радіозв'язку, уважно вислухати повідомлення та вжити заходів щодо забезпечення безпеки руху поїздів.31 Грудня. 2012р.

Машиніст непарного (парного) поїзда до станції (назва станції) КТСМ. Тривога одна. Попередження машиніст зобов'язаний вжити заходів до зниження швидкості до 20 км/год, при цьому посилити контроль за станом поїзда та зробити зупинку на найближчій станції.

При отриманні повідомлення від ДСП (ДНЦ) про показання КТСМ із критичним рівнем нагріву «Тривога-2», керуючись повідомленням мовного інформатора «Увага! Машиніст непарного (парного) поїзда до станції (назва станції) КТСМ.

При цьому, залежно від ступеня аварійності, виду несправності рухомого складу видаються сигнали тривоги передаварійного рівня «Тривога 0» (не потрібна зупинка поїзда), аварійного рівня «Тривога 1» (потрібна зупинка на станції) та критичного рівня «Тривога 2» (потрібна зупинка на перегоні).