Що входить у психолого-педагогічний супровід?

Організація комплексної діагностики рівня актуального розвитку учнів. Відстеження динаміки розвитку учнів фахівцями. Розробка та реалізація комплексних програм супроводу. Розробка та реалізація програм профілактичної роботи.

1) розвиток комунікативних здібностей та соціальної адаптації дітей; 2) розвиток пізнавальних процесів; 3) розвиток довільного регулювання поведінки; 4) розвиток емоційної сфери (знайомство з базовими почуттями);

До складу групи психолого-педагогічного супроводу входять: директор, заступник директора, вчитель класу, вихователь, вчитель-дефектолог, педагог-психолог, педагог соціальний, медичний працівник.

До обов'язкових форм психолого-педагогічного супроводу та основної діяльності педагога-психолога належать: консультування, діагностика, профілактик, розвивальна та корекційна робота, освіта, експертиза [18, 20].