Що входить у відання соціальних мереж?

Ведення облікових записів у соціальних мережах є частиною маркетингової та комунікаційної стратегії. Це комплекс заходів щодо використання соціальних медіа як каналів для просування компаній чи бренду та вирішення інших бізнес-завдань.

Класифікація

  • Соціальні мережі;
  • блоги;
  • Мікроблогінг;
  • Сайти відгуків;
  • Сайти знайомств;
  • Геосоціальні послуги.

В основні обов'язки СММ-спеціаліста входить:

  • аналіз ринку, аудиторії та конкурентів;
  • розробка стратегії з просування у мережі;
  • створення та розвиток профілів/груп у соцмережах;
  • генерація та оформлення контенту: текст, фото, відео, інфографіка та інше;
  • залучення передплатників, збільшення аудиторії;