Робота виховна характеризується цілеспрямованістю та включає в себе різні компоненти педагогічної діяльності: проектувальні, організаційні, комунікативні та ін. професійна діяльність з організації виховного процесу в освітньому закладі та відкритому соціумі.
До основних напрямків виховної роботи відносяться:
- професійно-орієнтоване виховання;
- патріотичне та цивільно-правове виховання;
- культурно-моральне виховання;
- фізкультурно-оздоровче виховання;
- виховання у рамках студентського самоврядування;
Виховна система школи охоплює весь педагогічний процес, інтегруючи навчальні заняття, позаурочне життя дітей, спілкування, вплив соціального, природного, предметно – естетичного середовища.
З цією метою застосовую такі методи виховної роботи: переконання, організація діяльності, стимулювання поведінки та діяльності та ін. Метод переконання переважно звернений до свідомості особистості. Основний інструмент, джерело методів переконання – слово, повідомлення та обговорення інформації.