ЗАВДАННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВІД НАВЧАЮЧИХ З ОВЗ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ: Організація комплексної діагностики рівня актуального розвитку учнів. Відстеження динаміки розвитку учнів фахівцями. Розробка та реалізація комплексних програм супроводу.
Завдання психолога–педагогічного супроводу: динамічне відстеження розвитку школярів у процесі навчання (моніторинг психологічного статусу учня); розвиток психолого–педагогічної компетентності (психологічної культури) учнів, батьків, освітян; психологічна підтримка освітян.
Сектор психологічного супроводу здійснює роботу за такими напрямами: Психодіагностика – діагностика учнів, які записалися на індивідуальне консультування, діагностика у рамках проведення соціально-психологічного тестування, діагностика в рамках групової психологічної роботи.
Ціль психолого-педагогічного супроводу: забезпечення умов розвитку особистості студентів з-поміж осіб з ОВЗ та інвалідністю, якості їх професійної підготовки та подальшої конкурентоспроможності на ринку праці; створення педагогічних, психологічних та соціальних умов для розвитку учнів з …