У чому полягають особливості промови дітей із ЗПР?

Діти з системним недорозвиненням мови, при якому страждають усі сторони мови: мають місце фонетико-фонематичні порушення; порушення лексико-граматичної сторони мови на тлі вкрай бідного словникового запасу, примітивної структури висловлювань.

Для дошкільнят із затримкою психічного розвитку характерна несформованість процесів інтонаційної виразності мови, їх ускладнює емоційне оповідання віршів, казок. Період дитячого словотворчості в дітей із ЗПР настає пізніше і продовжується довше, ніж в дітей із нормальним розвитком.

Для дітей із затримкою психічного розвитку характерні: недостатній ступінь розвитку пам'яті, моторики, мислення, мови, уваги, а також самоконтролю. Крім того, відзначається примітивність та нестійкість емоцій, погана успішність у школі.

Специфікою розвитку мови у слабозорих є особливості слабкого засвоєння та використання ними немовних засобів спілкування, таких як міміка, пантоміміка, які є обов'язковим компонентом мовлення.