У чому суть дизайн-мислення?

Дизайн-мислення – це набір методологій та інструментів, які допомагають знаходити рішення задач, орієнтуючись на потреби людей. Ключовим аспектом дизайн-мислення є емпатія – здатність поринути в досвід іншої людини, щоб запропонувати щось, що задовольнятиме її потреби.

Цей метод підходить для створення орієнтованих на людину продуктів та послуг. Його застосовують, щоб подолати стереотипи та вирішити завдання нестандартно. Найчастіше дизайн-мислення використовують у UX/UI-дизайні та розробці, коли створюють структури та інтерфейси сайтів та додатків..

Простими словами, дизайнмислення (англ. design thinking) – метод вирішення завдань у бізнесі або будь-якій справі, заснований на виявленні потреб і проблем клієнтів та їх вирішенні. Завдання дизайнмислення — зрозуміти користувача та переосмислити його проблему, щоб знайти неочевидні рішення.

Дизайнмислення – Це системний підхід до вирішення завдань, орієнтований на інтереси кінцевого користувача. У основі дизайнмислення, на відміну від звичного аналітичного мислення, лежить не критичний аналіз, а творчий підхід.