У чому виявляються особливості емоційно-вольової сфери у дітей з церебральним паралічем?

Розлади емоційно-вольової сфери можуть виявлятися у вигляді: емоційної збудливості, рухової розгальмованості, дратівливості, примхливості, плаксивості, реакції протесту чи загальмованості, сором'язливості.

У дітей із ДЦП відзначаються такі порушення особистісного розвитку, як знижена мотивація до діяльності, страхи, пов'язані з пересуванням та спілкуванням, прагнення до обмеження соціальних контактів. Причиною цих порушень найчастіше є неправильне, що знеживає виховання хворої дитини [11, 12].

Це можуть бути порушення соціальної взаємодії, дезадаптація в колективі, затримка мови, зниження когнітивних навичок, психологічна неготовність до школи чи іншого навчання.

До основних видів порушень у розвитку емоційно-вольової сфери у дітей належать: реактивні стани – нервово-психічні розлади, спричинені несприятливими ситуаціями (умовами розвитку) та не пов'язані з органічною поразкою ЦНС.