Приклади відповідей на негативні відгуки Шкода, що це сталося з вами. Нам важливо розібратися в ситуації, тож будь ласка, уточніть номер вашого замовлення. Ми обов'язково розберемося із проблемою. З повагою, компанія [назва].
Відповідайте на негативні відгуки з огляду на тип негативу. Зберігайте спокій, будьте ввічливими та вмійте визнавати свої помилки публічно — це показник професіоналізму. Пропонуйте вирішення проблеми, навіть якщо на ваш погляд — це не проблема, а надумана претензія. Не лякайтеся негативних відгуків.
Як відповідати на негативні відгуки про компанію
- Відповідайте швидко.
- Відповідайте завжди …
- Не приймайте негативний відгук на свій рахунок.
- Уявіть і розкажіть про свій зв'язок з командою …
- Подякуйте клієнту за те, що він знайшов час написати …
- Зробіть свій відповідь особистим – олюдніть його! …
- Визнайте проблему та виявите співчуття