Як грамотно відповісти на негатив?

Приклади відповідей на негативні відгуки Шкода, що це сталося з вами. Нам важливо розібратися в ситуації, тож будь ласка, уточніть номер вашого замовлення. Ми обов'язково розберемося із проблемою. З повагою, компанія [назва].

Відповідайте на негативні відгуки з огляду на тип негативу. Зберігайте спокій, будьте ввічливими та вмійте визнавати свої помилки публічно — це показник професіоналізму. Пропонуйте вирішення проблеми, навіть якщо на ваш погляд — це не проблема, а надумана претензія. Не лякайтеся негативних відгуків.

Як відповідати на негативні відгуки про компанію

  1. Відповідайте швидко.
  2. Відповідайте завжди …
  3. Не приймайте негативний відгук на свій рахунок.
  4. Уявіть і розкажіть про свій зв'язок з командою …
  5. Подякуйте клієнту за те, що він знайшов час написати …
  6. Зробіть свій відповідь особистим – олюдніть його! …
  7. Визнайте проблему та виявите співчуття