Розрахувати тривалість тестування можна за такою формулою: вибірка / трафік = кількість днів. Припустимо, мінімальний розмір вибірки для статистично значущих результатів тесту – 10 000 унікальних відвідувачів. У сайту в середньому 1000 відвідувачів на день. Значить тривалість тесту – 10 днів.
Як провести A/B-тестування: 6 простих кроків
- Визначте цілі Визначте основні бізнес-завдання вашої компанії і переконайтеся, що цілі A/B-Тестування з ними збігаються. …
- Визначте метрику.
- Розробте гіпотезу.
- Підготуйте експеримент …
- Проведіть експеримент …
- Аналізуйте результати.
A/B/n test – це A/B тестування, але є різниця. Звичайний спліт-тест (інша назва A/B тіста) перевіряє лише 2 варіанти, а трафік ділиться 50/50% кожної версії. A/B/n порівнює більше двох варіантів, і трафік рівномірно розподіляється між кожною версією.