Як інтерпретувати результати тесту АБ?

Розрахувати тривалість тестування можна за такою формулою: вибірка / трафік = кількість днів. Припустимо, мінімальний розмір вибірки для статистично значущих результатів тесту – 10 000 унікальних відвідувачів. У сайту в середньому 1000 відвідувачів на день. Значить тривалість тесту – 10 днів.

Як провести A/B-тестування: 6 простих кроків

  1. Визначте цілі Визначте основні бізнес-завдання вашої компанії і переконайтеся, що цілі A/B-Тестування з ними збігаються. …
  2. Визначте метрику.
  3. Розробте гіпотезу.
  4. Підготуйте експеримент …
  5. Проведіть експеримент …
  6. Аналізуйте результати.

A/B/n test – це A/B тестування, але є різниця. Звичайний спліт-тест (інша назва A/B тіста) перевіряє лише 2 варіанти, а трафік ділиться 50/50% кожної версії. A/B/n порівнює більше двох варіантів, і трафік рівномірно розподіляється між кожною версією.