Як написати клієнту, якщо він не прийшов?

Що робити, якщо клієнт все одно не прийшов? Для таких випадків заздалегідь заготуйте шаблон повідомлення. Важливо зберегти доброзичливий тон та показати турботу про клієнта, адже в нього справді може статися щось погане. У такій ситуації невдоволення адміністратора салону хвилює найменше.21 жовт. 2023р.

Клієнти записуються, але не приходять. Що робити?

  1. Записуйте номер телефону клієнта для зв'язку.
  2. Обдзвонюйте клієнтів за 1 день, нагадуючи про прийом.
  3. Якщо клієнт відмовляється від відвідування, запитайте клієнтів справжню причину відмови. …
  4. Зателефонуйте тим, хто не прийшов, використовуючи схожі скрипти.

Розкажіть про реальні причини затримки, виявите співчуття та повагу. Скажіть, що з'ясували причину та контролюєте ситуацію. Якщо підвів постачальник чи кур'єр, скажіть покупцеві про це. Якщо винуватцем затримки стала ваша компанія – чесно зізнайтеся в цьому і не звалюйте відповідальність на когось ще.

Тому будьте готові до того, що це може зайняти певний час, протягом якого вам потрібно підтримувати контакт з незадоволеним клієнтом. … Вмійте вибачатися.

  • «Я шкодую, що ви незадоволені своєю покупкою. …
  • «Шкода, що ви не отримали ваше замовлення вчасно. …
  • «Мені щиро шкода, що ви так засмучені.