Як працювати в такому режимі?
- Плануйте справи на день, тиждень, місяць наперед. …
- Розподіліть завдання по важливості. …
- Зацикліть роботу. …
- Не відволікайтеся під час роботи. …
- Розводьте схожі види діяльності та проекти на різний час. …
- Увімкніть музику під час роботи. …
- Фіксуйте результати. …
- Підключайте нагадування.
Як покращити навички багатозадачності: чек-лист для кандидатів
- Щодня складайте перелік справ на завтра. …
- Працюйте над зниженням факторів, що відволікають: вимикайте месенджери під час виконання складних завдань, попередьте близьких і колег, щоб вам не заважали.
- Заведіть щоденник успіху. …
- Освойте тайм-менеджмент.
Багатозадачність – вроджена чи набута здатність одночасно відстежувати та виконувати кілька обов'язків без шкоди результату. Вважається, що без такого навички не здатний обійтися жоден співробітник: універсальний працівник завжди вище цінується на ринку праці.