Як називається людина, яка займається веденням соціальних мереж?

SMM-менеджер — це фахівець, який просуває товари чи послуги, розвиває бренд, відповідає за ведення та наповнення облікових записів в Однокласниках, ВКонтакті, Facebook, Instagram та інших соціальних мережах. Спеціальність пов'язана як з рекламою, піаром, дизайном, комунікаціями, так і з аналітикою та IT-сферою.24 груд. 2023р.

Професійний менеджер SMM — фахівець, який бере на себе просування бренду, його товарів та послуг у соцмережах. І відповідає за ефективність цієї роботи. Основні завдання спеціаліста з роботи з соцмережами – робота з контентом, з аудиторією та залученням трафіку.

SMM-менеджер До його завдань входить створення стратегії просування компанії, ведення корпоративних сторінок, спілкування з аудиторією, створення контенту та робота з іншими відділами, які відповідають за контент.

Маркетинг у соціальних мережах (англ. Social media marketing, SMM) – це повноцінний маркетинг, а не тільки просування через різні соціальні платформи. Ведення облікових записів у соціальних мережах є частиною маркетингової та комунікаційної стратегії.