Як називається ведення соціальних мереж?

SMM (social media marketing) — маркетинг, метою якого є залучення, утримання клієнтів та продажу у соціальних мережах.

В разі SMM, точніше, ком'юніті-менеджменту, ви публікуєте контент та спілкуєтеся з передплатниками у спільнотах. В основі таргета — публікація рекламних оголошень, які висвічуються збоку сторінки цільових користувачів. Мені потрібно швидко продати товар чи послугу, і я готовий оплачувати рекламу.

Що таке SMM SMM (Social Media Marketing, маркетинг у соціальних мережах) – це один із видів інтернет-маркетингу, спрямований на взаємодію з потенційними клієнтами за допомогою соцмереж та месенджерів. SMM – це ефективний інструмент для розвитку бізнесу та збільшення впізнаваності бренду.

Оскільки сммщик і таргетолог працюють у сфері маркетингу та з соцмережами, ці професії часто плутають. Різниця в тому, що SMM-фахівець займається веденням облікових записів замовника в соціальних мережах, а таргетолог – рекламними розміщеннями цього контенту.