Як називаються рухи біля верстата?

У металорізального верстата є привід (механічний, гідравлічний, пневматичний), за допомогою якого забезпечується передача руху робочим органам: шпинделю, супорту тощо. Комплекс цих рухів називається формотворчими рухами. Їх класифікують на два види: основні та допоміжні.

Exercice a la barre (з фр. «Вправа біля верстата») спрямовано розвиток виворотності тазостегнових суглобів, розвитку стійкості і балансу тіла у просторі на напівпальцях і пуантах, відпрацювання основних позицій і рухів. Після відпрацювання рухів біля верстата танцівники переходять до відпрацювання рухів на середині зали.

Від самого початку «па» — це базове рух, крок, лейтмотив, у якому будується окремий танець (наприклад, pas бурре, pas менуету, pas вальса, pas польки). У побутовому розумінні це будь-який танцювальний рух. У вузькому значенні "па" – це окремий танцювальний рух.

АЛЯСГОН, АРАБЕСК, АТТИТЮД, ЕКАРТЕ. Основні пози, "кити", у яких тримається класичний балет. У всіх цих позах виконавець стоїть на одній нозі, а інша високо піднята: убік (алясгон), назад (арабеск), назад із зігнутим коліном (аттитюд), по діагоналі вперед або назад (екарті).